Zomer, heet, code oranje, nog meer hitte. We worden er mee kapot gegooid momenteel. Alleen nog maar hitte. Daarom zoeken we vandaag een frisse plek op in het park. Vandaag dompelen we ons onder in Midden- en Zuid-Amerikaanse klanken. Naar warmere oorden en dat te midden van de herfst. Niet alleen genieten van de muziek maar ook de rustgevende natuurgeluiden die je juist in die omgeving kan horen. Blijf heerlijk langs de kant zitten of stap aan boord in een bootje van de Piraña en laat je meevoeren.
Bron: YouTube kanaal EftelDen


