Zo, de scherpste randjes van de hittegolf zijn er af. Geen code rood meer en we zijn op weg naar normale zomerse temperaturen. Wat een mooie start van de week. En zoals altijd op zondag weer een beleving. Zodanig gefilmd alsof je er zelf bij was, zelf hebt beleefd. Vandaag het sprookje De Zes Zwanen. En eerlijk is eerlijk, het is en blijft een pareltje. Ontwerper Sander de Bruijn heeft vakwerk geleverd. De bouw kostte 2,5 miljoen euro maar dan heb je ook wat. Het sprookje is op twee manieren te zien. Wandelend of lekker zittend in een bootje…. eh.. zwaan.
Bron: YouTube kanaal Eftelwesley


